76 de milioane de euro din bugetul de stat a cheltuit guvernul Orban pentru campania de informare anti-Covid, potrivit unui răspuns pentru G4Media.ro.

A început o nouă campanie de „informare” publică, prin care, guvernul alocă presei bugete pentru a promova vaccinarea. Campania este similară cu cea derulată anul trecut când majoritatea posturilor tv, radiourilor, ziarelor și site-urilor au primit bani de la guvern pentru promovarea știrilor despre coronavirus, mai precis, pentru a induce frica și panica în populație, prin raportarea zilnică a numărului de fals infectați.

Mai jos sunt cele mai importante sume primite în această campanie:

A.G. Radio Holding (Kiss FM, Magic FM si Rock FM): 4,1 milioane euro
Adevărul Holding: 649.000 de euro
Antena 3 SA: 3,4 milioane euro
Antena TV Group SA: 9,3 milioane euro
Radio ZU (Grupul Media Camina SRL): 2 milioane euro
B1 TV Channel: 594.000 euro
Agenția de publicitate DBV Media House SRL – 712.000 euro
Dogan Media Inernational SA (Kanal D): 7,5 milioane euro
Editura Evenimentul și Capital SRL (Evz.ro): 434.000 euro
Euromedia (Companie de panotaj): 791.000 euro
EUROPE DEVELOPPEMENT INTERNATIONAL-R SA (Europa FM): 2,7 milioane euro
Fanatik online: 503.000 euro
Getica OOH (Panotaj): 797.000 euro
Web Editing Development (Prosport): 704.000 euro
Pro TV SRL: 3,4 milioane euro
RCS & RDS SA: 1,7 milioane de euro
România TV (Ridzone Computers): 2 milioane de euro
Ringier Romania SRL: 1,1 milioane euro

Lasă un răspuns