Experții criminaliști au intrat pe fir după moartea unei psihoterapeute din Germania, Dana O., în vârstă de 32 de ani. Aceasta a dezvoltat o tromboză cerebrală care i-a provocat decesul, la câteva zile după vaccinarea anti-covid, anunță Smart Radio, citat de ActiveNews.


Raportul de medicină legală din Münster sugerează că „Rezultatele oferite de Institutul de Imunologie și Medicină Transfuzională de la Universitatea din Greifswald arată că o reacție imunitară la vaccin a dus la moartea acestei femei”.

Expertul în sănătate, Dr. Cristoph Specht de la Univeristatea din Liverpool, a declarat că  „La tromboza venoasă sinusală, presiunea se acumulează puțin mai lent și poate continua zile întregi, în timp ce o hemoragie cerebrală avansează foarte repede. Dar simptomele sunt similare – dureri de cap și stare de rău”.

Astfel, acest efect secundar, sau mai degrabă complicație, nu apare imediat după inoculare. Deci, dacă ai o durere de cap la una sau două zile distanță după vaccinare, probabil nu ai tromboză venoasă. Tromboza venei sinusale cauzată de vaccinul AstraZeneca este condiționată de declansarea unui proces autoimun, ceea ce se întâmplă, în general, după patru zile. Deci, dacă ai dureri de cap după 4 – 14 zile de la vaccinare, ar trebui să acorzi atenție, deoarece aceasta este fereastra de timp în care se poate produce tromboza venelor sinusale. Dar acest lucru nu are loc imediat după vaccinare”, a continuat Specht.


Și coordonatorul strategiei de vaccinare din cadrul EMA, Marco Cavaleri, într-un interviu acordat cotidianului italian” Il Messaggero” a declarat că „Este clar că există o legătură cu vaccinul. Ce cauzează această reacție nu știm încă”.

Lasă un răspuns